Επιστροφές

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Αν η αγορά σας δεν σας ικανοποίησε απόλυτα μπορείτε να επιστρέψετε εύκολα το προϊόν στην αρχική του συσκευασία με την αρχική του ετικέτα. Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 60 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΣΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ – COURIER

Τα είδη που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορούν να επιστραφούν μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα 60 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας με δική σας ευθύνη.

Συσκευάστε το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε στην αρχική του συσκευασία, καλέστε την εταιρεία Courier EasyMail στο 210 483 5000 (επιλέγοντας 2 "εντολή παραλαβής εσωτερικού") και αποστείλετέ το στην εξής διεύθυνση: ΑΠΟΘΗΚΗ SARKK, Λεωφόρος Ασπροπύργου-Φυλής, Θέση Ψάρι, Τ.Κ.:19300, Ασπρόπυργος. Είναι απαραίτητο να τοποθετήσετε συμπληρωμένη και την εκτυπωμένη φόρμα επιστροφής που βρίσκεται στο δέμα σας. Χωρίς αυτή δεν είναι εφικτή η διαχείριση της επιστροφής. Τοποθετήστε το προϊόν και τη φόρμα επιστροφής σε ασφαλή συσκευασία ώστε να αποφευχθεί όποια φθορά κατά την επιστροφή. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής άμεσα παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε σε ένα δέμα επιστροφές από πολλαπλές παραγγελίες.

Για ακόμα πιο άμεση εξυπηρέτηση επιστροφών μέσω EasyMail μπορείτε να καλέσετε απευθείας το υποκατάστημα της περιοχής σας. Βρείτε τα τηλέφωνα στο χάρτη ΕΔΩ.

Τα είδη πρέπει να επιστρέφονται στην ίδια κατάσταση που έχουν παραληφθεί έχοντας απαραίτητα την αρχική τους ετικέτα. Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές όταν τα είδη έχουν φορεθεί ή πλυθεί. Εάν τα είδη έχουν υποστεί φθορά εξαιτίας χρήσης, διατηρούμε το δικαίωμα να επιστρέψουμε το προϊόν στον αποστολέα.

Δεν επιτρέπεται η επιστροφή των παρακάτω ειδών: εσώρουχα, μαγιό, αρώματα (εκτός εάν υπάρχει αρχική σφραγισμένη συσκευασία).

ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΩΣ 5 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ

(αναμενόμενος χρόνος για να λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα στην αποθήκη μας)

ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ (αφού παραλάβουμε το δέμα)

ΕΩΣ 10 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ

(αναμενόμενος χρόνος για να εμφανιστεί η αξία του επιστρεφόμενου είδους στον λογαριασμό σας)

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

ΕΩΣ 15 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ

*Σημειώστε ότι το χρονικό πλαίσιο που αναφέρεται παραπάνω για τις επιστροφές βασίζεται σε ένα μέσο όρο & μπορεί να αλλάξει. Κατά τη διάρκεια εορτών και εκπτωτικών περιόδων ή αργιών η επιστροφή μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο.

**Η χρονική διάρκεια εξαρτάται αποκλειστικά από την πολιτική της τράπεζας που συνεργάζεστε. Μπορείτε πάντα να ελέγξετε την πορεία της επιστροφής χρημάτων στον ηλεκτρονικό σας λογαριασμό ή επικοινωνώντας με την τράπεζα σας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω Πάσχα το λογιστήριό μας θα παραμείνει κλειστό από Μ. Πέμπτη 02/05/24 έως και Τρίτη του Πάσχα 07/05/24. Τυχόν επιστροφές χρημάτων, που θα παραληφθούν σε αυτό το διάστημα, θα εκτελεστούν από 08/05/24.

Επιπλέον, κατά το διάστημα που το λογιστήριο θα παραμείνει κλειστό δεν θα εκδίδονται τιμολόγια. Οι πελάτες μπορούν να αποστέλλουν τα απαραίτητα στοιχεία στο email επικοινωνίας και τα τιμολόγια θα εκδοθούν και θα αποσταλούν από 08/05/24 που θα επαναλειτουργήσει το λογιστήριο.

 

Αντικαταβολή Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα* PayPal

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Μπορείτε να επιστρέψετε το είδος/η που επιθυμείτε στο κατάστημα CK της επιλογής σας.

Βασικές προϋποθέσεις πραγματοποίησης της επιστροφής είναι:
Να έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς και τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι υπό δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στο κατάστημα, πρέπει να φέρουν τις αρχικές ετικέτες και να μην είναι πλυμένα ή χρησιμοποιημένα.
Οι παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί με τρόπο πληρωμής Klarna δεν μπορούν να επιστραφούν σε φυσικά καταστήματα.
Αλλαγές ειδών στα καταστήματα δεν πραγματοποιούνται τα Σάββατα.
Τα Outlet είδη μπορούν να επιστραφούν αποκλειστικά μέσω courier και όχι στα καταστήματα.
 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΣΩ BOX NOW

Αν παραλάβατε την παραγγελία σας με Box Now μπορείτε να επιστρέψετε το δέμα σας ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  • Επιλέξτε το Locker που σας εξυπηρετεί (μπορείτε να δείτε τα διαθέσιμα εδώ).
  • Επισκεφθείτε το Locker, πληκτρολογήστε στην οθόνη τον αριθμό του δέματος που παραλάβατε (parcel id) – μπορείτε να τον βρείτε είτε πάνω στο αποδεικτικό αποστολής είτε στο email/viber/sms που λάβατε από τη Box Now.
  • Τοποθετήστε το δέμα μέσα στη θυρίδα και κλείστε την πόρτα.

Τέλεια! Το επιστρεφόμενο δέμα σας θα βρίσκεται στην κεντρική μας αποθήκη εντός 2 ημερών.

Ακόμα και αν παραλάβατε την παραγγελία σας με άλλη μέθοδο, μπορείτε να επιστρέψετε το δέμα σας σε ένα Locker της Box Now συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας εδώ. Βρείτε το κοντινότερο Locker δίπλα σας, πληκτρολογήστε τον κωδικό που λάβατε με email/viber/sms και ολοκληρώστε την επιστροφή σας εύκολα και γρήγορα.

KLARNA

Πώς μπορώ να επιστρέψω αντικείμενα ή μία παραγγελία που πληρώθηκε με Klarna;

Μπορείτε πάντα να επιστρέψετε τα προϊόντα σας εντός 60 ημερών, χρησιμοποιώντας το έντυπο επιστροφής που παρέχεται στο δέμα. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το πώς να επιστρέψετε ένα προϊόν/μια παραγγελία εδώ. Εάν επιλέξατε την Klarna ως μέθοδο πληρωμής και έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία, θα σας επιστραφούν τα χρήματα για τα είδη που επιστρέφετε απευθείας από την Klarna.Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την πληρωμή σας στο Klarna, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών Klarna στην εφαρμογή Klarna ή να κάνετε κλικ εδώ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Θα εκτελεστεί με το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική αγορά σας. Αντικαταβολή: Το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφής. Πληρωμή μέσω Πιστωτικής / Paypal: Το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική σας κάρτα. Ο χρόνος επιστροφής εξαρτάται από την τράπεζα που συνεργάζεστε και μπορεί να διαρκέσει 10-14 ημέρες.

Η επιστροφή χρημάτων ισχύει μόνο για επιστροφές που πραγματοποιούνται μέσω courier και όχι για αλλαγές που πραγματοποιούνται στα καταστήματα. 

ΑΛΛΑΓΗ/ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την αλλαγή του προϊόντος που επιστρέφετε με κάποιο άλλο παρακαλούμε συμπληρώστε στη φόρμα επιστροφής με ποιο είδος θέλετε να γίνει η αλλαγή του είδους που επιστρέφετε (κωδικός & μέγεθος). Παράλληλα μην ξεχάσετε να έχετε συμπληρωμένη και την εκτυπωμένη φόρμα επιστροφής που βρίσκεται στο δέμα σας & η οποία θα πρέπει να βρίσκεται μέσα στο επιστρεφόμενο δέμα.

Σε περίπτωση αλλαγής με διαφορετικό/α είδος/η, η τιμή του νέου προϊόντος διαμορφώνεται σύμφωνα με τον τρέχοντα τιμοκατάλογο τη στιγμή επεξεργασίας της επιστροφής από το αρμόδιο τμήμα.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε η παραγγελία αντικατάστασης να αποσταλεί σε διαφορετικά στοιχεία, θα πρέπει αυτά να αναγράφονται στη φόρμα επιστροφής. Σε διαφορετική περίπτωση η παραγγελία αντικατάστασης θα αποσταλεί στα ίδια στοιχεία με την αρχική παραγγελία.

Τα είδη της παιδικής συλλογής μπορούν να επιστραφούν στα φυσικά μας καταστήματα με τρόπο εκκαθάρισης έκδοση πιστωτικού κουπονιού ή αντικατάσταση με είδος/η που υπάρχουν διαθέσιμα στο κατάστημα (ανδρική/γυναικεία συλλογή). Σε περίπτωση που επιθυμείτε αντικατάσταση με παιδικό είδος θα πρέπει να προχωρήσετε σε επιστροφή μέσω courier.

Σχετικά με την επισκευή ή το service των ρολογιών Calvin Klein παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία CHRONOSERVICE στα παρακάτω στοιχεία:

Τηλέφωνο: 210 3238250 - email: chronoteam@chronoteam.gr

Πανεπιστημίου 39, 105 64 - Αθήνα

 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο 211 1764709 ,μέσω e-mail στο cs.gr@ck.com , ή συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας που θα βρείτε ΕΔΩ για οποιαδήποτε περαιτέρω βοήθεια.

ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ/VOUCHER

Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο είδος θα σας στείλουμε με τη μορφή κωδικού ένα πιστωτικό με την αξία του είδους που επιστρέψατε. Στην επόμενη αγορά σας μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε. Η χρήση μπορεί να γίνει στο e-shop μας ή σε κάποιο από τα καταστήματα του δικτύου μας. Ο χρόνος διάρκειας του πιστωτικού είναι 6 μήνες από τη παραλαβή του. Το πιστωτικό που εκδίδεται σε φυσικό κατάστημα μπορείτε να το εξαργυρώσετε μόνο σε κάποιο από τα φυσικά καταστήματά μας και όχι ηλεκτρονικά.